czarnobiały0+1+2
 Strona główna  Strona Internetowa Gminy  O Biuletynie  Powiaty i gminy  Archiwalny BIP  Mapa
 Rejestr zmian
 Drukuj informację

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Stanowisko d/s ewidencji ludności, dowodów osobistych i archiwum

Ogłoszono dnia: 2010-03-18 11:24:25 przez Marzena Kryks

Zameldowanie na pobyt stały

Termin załatwienia

od ręki

Osoba kontaktowa

Marzena Kryks

Miejsce załatwienia

Złożenie zgłoszenia meldunkowego i wydanie potwierdzenia  odbywa się
w  Ewidencji Ludności –  pok. Nr 1, w budynku Urzędu Gminy

Telefon kontaktowy

(89) 524-19-02

Adres e-mail

usc_elud@gietrzwald.pl

Sposób załatwienia

1. Dokonanie zameldowania
2. Dokument: poświadczenie zameldowania

Miejsce odbioru

Urząd Giny w Gietrzwałdzie, pokój nr.1

Wymagane Dokumenty

1. Potwierdzenie wymeldowania z poprzedniego miejsca pobytu stałego.
2. Wypełniony druk   „Zgłoszenie pobytu stałego” podpisany czytelnie przez właściciela/najemcę lokalu - dostępny w Urzędzie Gminy, pok.nr 1, lub w formie elektronicznej w BIP Urzędu .

3. Tytuł prawny do lokalu /akt notarialny, umowa najmu, przydział lokalu/.
4.  Dowód osobisty właściciela/najemcy lokalu.
5.Dowód osobisty osoby meldującej się lub inny dokument stwierdzający tożsamość/paszport/.
6.  Książeczka wojskowa – mężczyźni od 18  do 50 roku życia, kobiety – pielęgniarki do 40 roku życia. Jeżeli w książeczce wojskowej znajduje się karta mobilizacyjna należy wcześniej zgłosić się do WKU celem zgłoszenia Zmian adresowych. Adres: WKU Olsztyn  ul.Warszawska 96.

Czas realizacji

od ręki

Opłaty

Zwolnione z opłaty

Uwagi

1. Zameldowanie stanowi rejestrację danych o miejscu pobytu i może nastąpić w miejscu faktycznego pobytu.

2. Fakt pobytu potwierdza na zgłoszeniu meldunkowym osoba posiadająca tytuł prawny do lokalu, w którym następuje zameldowanie – osoba ta wpisuje swoje nazwisko , imię, numer dowodu osobistego i składa czytelny podpis.

Podstawa prawna

1. Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych(Dz.U. z 2006r. /nr 139, poz.993 – tekst jednolity z późn. zm.).

2. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 24 grudnia 2002r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz.U.nr 236, poz.1999 z późn.zm).