Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Stanowisko d/s ewidencji ludności, dowodów osobistych i archiwum
Ogłoszono dnia: 2010-03-18 11:24:25 przez Marzena Kryks
Zameldowanie na pobyt stały
Osoba kontaktowa
Marzena KryksMiejsce załatwienia
Złożenie zgłoszenia meldunkowego i wydanie potwierdzenia odbywa się
w Ewidencji Ludności – pok. Nr 1, w budynku Urzędu Gminy
w Ewidencji Ludności – pok. Nr 1, w budynku Urzędu Gminy
Telefon kontaktowy
(89) 524-19-02Adres e-mail
usc_elud@gietrzwald.plSposób załatwienia
1. Dokonanie zameldowania
2. Dokument: poświadczenie zameldowania
2. Dokument: poświadczenie zameldowania
Miejsce odbioru
Urząd Giny w Gietrzwałdzie, pokój nr.1
Wymagane Dokumenty
1. Potwierdzenie wymeldowania z poprzedniego miejsca pobytu stałego.
2. Wypełniony druk „Zgłoszenie pobytu stałego” podpisany czytelnie przez właściciela/najemcę lokalu - dostępny w Urzędzie Gminy, pok.nr 1, lub w formie elektronicznej w BIP Urzędu .
3. Tytuł prawny do lokalu /akt notarialny, umowa najmu, przydział lokalu/.
4. Dowód osobisty właściciela/najemcy lokalu.
5.Dowód osobisty osoby meldującej się lub inny dokument stwierdzający tożsamość/paszport/.
6. Książeczka wojskowa – mężczyźni od 18 do 50 roku życia, kobiety – pielęgniarki do 40 roku życia. Jeżeli w książeczce wojskowej znajduje się karta mobilizacyjna należy wcześniej zgłosić się do WKU celem zgłoszenia Zmian adresowych. Adres: WKU Olsztyn ul.Warszawska 96.
2. Wypełniony druk „Zgłoszenie pobytu stałego” podpisany czytelnie przez właściciela/najemcę lokalu - dostępny w Urzędzie Gminy, pok.nr 1, lub w formie elektronicznej w BIP Urzędu .
3. Tytuł prawny do lokalu /akt notarialny, umowa najmu, przydział lokalu/.
4. Dowód osobisty właściciela/najemcy lokalu.
5.Dowód osobisty osoby meldującej się lub inny dokument stwierdzający tożsamość/paszport/.
6. Książeczka wojskowa – mężczyźni od 18 do 50 roku życia, kobiety – pielęgniarki do 40 roku życia. Jeżeli w książeczce wojskowej znajduje się karta mobilizacyjna należy wcześniej zgłosić się do WKU celem zgłoszenia Zmian adresowych. Adres: WKU Olsztyn ul.Warszawska 96.
Czas realizacji
od ręki
Opłaty
Zwolnione z opłaty
Uwagi
1. Zameldowanie stanowi rejestrację danych o miejscu pobytu i może nastąpić w miejscu faktycznego pobytu.
2. Fakt pobytu potwierdza na zgłoszeniu meldunkowym osoba posiadająca tytuł prawny do lokalu, w którym następuje zameldowanie – osoba ta wpisuje swoje nazwisko , imię, numer dowodu osobistego i składa czytelny podpis.
2. Fakt pobytu potwierdza na zgłoszeniu meldunkowym osoba posiadająca tytuł prawny do lokalu, w którym następuje zameldowanie – osoba ta wpisuje swoje nazwisko , imię, numer dowodu osobistego i składa czytelny podpis.
Podstawa prawna
1. Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych(Dz.U. z 2006r. /nr 139, poz.993 – tekst jednolity z późn. zm.).
2. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 24 grudnia 2002r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz.U.nr 236, poz.1999 z późn.zm).
2. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 24 grudnia 2002r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz.U.nr 236, poz.1999 z późn.zm).