czarnobiały0+1+2
 Strona główna  Strona Internetowa Gminy  O Biuletynie  Powiaty i gminy  Archiwalny BIP  Mapa
 Rejestr zmian
 Drukuj informację

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Termin składania ofert: 2013-08-29

podinspektor ds. administracji drogowej

Miejsce pracy: Gietrzwałd

Wydział: Referat Planowania Przestrzennego, Drogownictwa, Nieruchomości i Ochrony Środowiska

Ogłoszono dnia: 2013-08-12 przez Lilia Baworowska

Nr ogłoszenia: KO.2110.1.2013

Id ogłoszenia:

Zlecający: Urząd Gminy w Gietrzwałdzie

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:

- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo UE (ze znajomością języka polskiego),

- wykształcenie wyższe zawodowe,
- 3-letni staż pracy w administracji samorządowej,

-  niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

- znajomość przepisów z zakresu ustawy o drogach publicznych,

- znajomość procedury administracyjnej,
- umiejętność czytania map.
b. Wymagania dodatkowe:

- znajomość zagadnień z zakresu ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz prawa cywilnego,

- komunikatywność,
- terminowość i dokładność,
- samodzielność,
- wysoka kultura osobista,

- umiejętność organizacji pracy na zajmowanym stanowisku,

- umiejętność pracy w zespole.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1/ sporządzanie decyzji na zajęcie pasa drogowego dróg publicznych, na podstawie otrzymanych danych.

2/ sporządzanie umów na zajęcie pasa drogowego dróg niepublicznych,

3/ sporządzanie decyzji o przywróceniu do stanu poprzedniego pasa drogowego zajętego
bez zezwolenia lub niezgodnie z warunkami podanymi w zezwoleniu,

4/ sporządzanie decyzji administracyjnych w sprawie wymierzenia kary pieniężnej za zajęcie pasa drogowego bez zezwolenia,

5/ kontrola realizacji decyzji w zakresie terminów,

6/ prowadzenie kancelarii referatu,
7/ prowadzenie spraw wodno – melioracyjnych,

8/ zastępowanie pracowników ds. ewidencji działalności gospodarczej i ewidencji ludności.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- miejsce pracy: Urząd Gminy w Gietrzwałdzie, ul. Olsztyńska 2,

- wymiar etatu – cały etat,
- długotrwała obsługa komputera,
- bezpieczne warunki pracy,
- dyspozycyjność.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

wynosi 3,40%

V. Wymagane dokumenty:

- list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do konkursu,

- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje,

- dokumenty potwierdzające staż pracy (nie dotyczy absolwentów),

- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany jest do przedłożenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego) (Zał. Nr 1),

  - oświadczenie o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych (Zał. Nr 1),

- aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na określonym stanowisku.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2013-08-29
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór
na stanowisko podinspektora ds. administracji drogowej” osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Gietrzwałdzie pok. nr 6 lub za pośrednictwem poczty na adres Urząd Gminy 11-036 Gietrzwałd, ul. Olsztyńska 2, w terminie do dnia 29 sierpnia 2013r.
c. Miejsce:
sekretariat Urzędu Gminy w Gietrzwałdzie

VII. Informacje dodatkowe:

1/ Na stanowisko urzędnicze mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP, posiadająca znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,

 

2/ Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej trwającej nie dłużej niż 3 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu kończącego służbę przygotowawczą,

 

3/ Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór
na stanowisko podinspektora ds. administracji drogowej” osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Gietrzwałdzie pok. nr 6 lub za pośrednictwem poczty na adres Urząd Gminy 11-036 Gietrzwałd, ul. Olsztyńska 2, w terminie do dnia 29 sierpnia 2013r.

 

4/ Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane,

 
5/ Osobą do kontaktów jest Tadeusz Antoszewski, tel. (89) 524-19-00 lub (89) 524-19-18.
 

6/ Wymagane dokumenty: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.).

 

7/ Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy
w Gietrzwałdzie http://www.bip.warmia.mazury.pl/gietrzwald_gmina_wiejska/ oraz na tablicy informacyjnej znajdującej się w budynku urzędu.

Załączniki