Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Termin składania ofert: 2011-03-11
Podinspektor ds. Inwestycji
Miejsce pracy: Gietrzwałd
Wydział: Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych
Ogłoszono dnia: 2011-02-16 przez Lilia Baworowska
Nr ogłoszenia: KO.2110.1.2011
Id ogłoszenia:
Zlecający: Urząd Gminy w Gietrzwałdzie
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo UE (ze znajomością języka polskiego),
- wykształcenie wyższe techniczne ogólnobudowlane,
- dobra znajomość dokumentacji oraz zasad realizacji cyklu inwestycyjnego,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość prawa budowlanego,
- komunikatywność,
- dyspozycyjność,
- samodzielność,
- wysoka kultura osobista
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1/ przygotowywanie wniosków o pozwolenie na budowę inwestycji gminnych wraz ze sprawdzaniem kompletności dokumentacji projektowej,
2/ zawiadamianie właściwego organu o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych,
3/ zgłaszanie właściwemu organowi rozpoczęcia budowy lub wykonywania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę na obiektach gminnych,
4/ zgłaszanie rozbiórek gminnych obiektów budowlanych i ich nadzorowanie,
5/ prowadzenie spraw związanych z realizacją i odbiorem inwestycji gminnych,
6/ przygotowywanie wniosków wraz z kompletem dokumentacji do uzyskania pozwolenia na użytkowanie gminnych obiektów budowlanych,
7/ prowadzenie książek obiektów budowlanych dla budynków gminnych (urząd gminy, budynki OSP),
8/ udział w pracach komisji przetargowych w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych,
9/ udział w komisjach ds. kontroli podatkowej,
10/ prowadzenie spraw związanych z konserwacją oświetlenia ulicznego na terenie gminy,
11/ wydawanie warunków technicznych na budowę przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do konkursu,
- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje,
- dokumenty potwierdzające staż pracy (nie dotyczy absolwentów),
- oświadczenie o niekaralności (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany jest do przedłożenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
- aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na określonym stanowisku.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2011-03-11
b. Sposób:
1/ Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko podinspektora ds. inwestycji” osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Gietrzwałdzie pok. nr 6 lub za pośrednictwem poczty na adres Urząd Gminy 11-036 Gietrzwałd, ul. Olsztyńska 2, w terminie do dnia 11 marca 2011r.
2/ Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane,
3/ Osobą do kontaktów jest Agnieszka Kochanowska, tel. (89) 524-19-10.
4/ Wymagane dokumenty: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami)”.
5/ Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy w Gietrzwałdzie http://www.bip.warmia.mazury.pl/gietrzwald_gmina_wiejska/ oraz na tablicy informacyjnej znajdującej się w budynku urzędu.
c. Miejsce:
Urząd Gminy w Gietrzwałdzie pok. nr 6
VII. Informacje dodatkowe: