czarnobiały0+1+2
 Strona główna  Strona Internetowa Gminy  O Biuletynie  Powiaty i gminy  Archiwalny BIP  Mapa
 Ogłoszenia o naborze
 Drukuj informację

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Termin składania ofert: 2014-07-30

podinspektor ds. budownictwa

Miejsce pracy: Gietrzwałd

Wydział: Referat Planowania Przestrzennego, Drogownictwa, Nieruchomości i Ochrony Środowiska

Ogłoszono dnia: 2014-07-10 przez Lilia Baworowska

Nr ogłoszenia: KO.2110.1.2014

Id ogłoszenia:

Zlecający: Wójt Gminy Gietrzwałd

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:

- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo UE (ze znajomością języka polskiego),

- wykształcenie wyższe techniczne w zawodach: budownictwo ogólne, architekt, urbanista, gospodarka przestrzenna,

- ogólny staż pracy - minimum 3 lata, w tym 1 rok doświadczenia w pracy samorządowej,

-  niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

- znajomość procedury administracyjnej,

- umiejętność obsługi komputera i podstawowego oprogramowania niezbędnego w pracy biurowej,

b. Wymagania dodatkowe:

 - znajomość zagadnień objętych zakresem wykonywanych zadań,

- komunikatywność,

- terminowość i dokładność,

- samodzielność,

- wysoka kultura osobista,

- umiejętność organizacji pracy na zajmowanym stanowisku,

- umiejętność pracy w zespole.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1/ wydawanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,

2/ uzgadnianie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego z właściwymi organami określonymi w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,

3/ prowadzenie rejestru decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,

4/ wydawanie decyzji o warunkach zabudowy w przypadku braku planu miejscowego z zachowaniem procedury wynikającej z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,

5/ prowadzenie rejestru decyzji o ustaleniu warunków zabudowy,

6/ prowadzenie ewidencji ruchu budowlanego na terenie gminy w formie rejestru rejestrów wydawanych przez Starostwo Powiatowe pozwoleń na budowę i pozwoleń na użytkowanie obiektów budowlanych,

7/ wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach z zachowaniem procedury określonej w ustawie o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.

8/ przygotowywanie decyzji zezwalających na lokalizację lub przebudowę zjazdów (wjazdów),

9/ uzgadnianie dokumentacji projektowej w zakresie lokalizacji zjazdów (wjazdów), ogrodzeń od strony dróg publicznych,

10/ zezwalanie na odstąpienie od linii zabudowy,

11/ przygotowywanie decyzji o lokalizacji obiektów budowalnych, urządzeń oraz reklam w pasie drogowym,

 

- 2 -

 

12/ uzgadnianie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu w zakresie sposobu zagospodarowania gruntów przyległych do pasa drogowego lub zmiany tego sposobu, które mogą mieć wpływ na ruch drogowy lub samą drogę.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- miejsce pracy: Urząd Gminy w Gietrzwałdzie, ul. Olsztyńska 2,

- wymiar etatu – cały etat,

- długotrwała obsługa komputera,

- bezpieczne warunki pracy,

- dyspozycyjność.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

8,73%

V. Wymagane dokumenty:

- list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do konkursu,

- życiorys (CV),

- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje,

- dokumenty potwierdzające staż pracy,

- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany jest do przedłożenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),

- oświadczenie o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,

- aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na określonym stanowisku,

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2014-07-30
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór
na stanowisko podinspektora ds. budownictwa” - osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy
w Gietrzwałdzie pok. nr 6 lub za pośrednictwem poczty na adres Urząd Gminy 11-036 Gietrzwałd, ul. Olsztyńska 2, w terminie do dnia 30 lipca 2014r. (włącznie) do godz. 15.00.
c. Miejsce:
Urząd Gminy w Gietrzwałdzie pok. nr 6

VII. Informacje dodatkowe:

1/ Na stanowisko urzędnicze mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP, posiadający znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,

 

2/ Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej trwającej nie dłużej niż 3 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu kończącego służbę przygotowawczą,

 

3/ Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór
na stanowisko podinspektora ds. budownictwa” - osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy
w Gietrzwałdzie pok. nr 6 lub za pośrednictwem poczty na adres Urząd Gminy 11-036 Gietrzwałd, ul. Olsztyńska 2, w terminie do dnia 30 lipca 2014r. (włącznie) do godz. 15.00.

 

4/ Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane,

 

5/ Osobą do kontaktów jest Tadeusz Antoszewski, tel. (89) 524-19-00 lub (89) 524-19-18.

 

6/ Wymagane dokumenty: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.).

 

7/ Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy
w Gietrzwałdzie http://www.bip.warmia.mazury.pl/gietrzwald_gmina_wiejska/ oraz na tablicy informacyjnej znajdującej się w budynku urzędu.

Załączniki