czarnobiały0+1+2
 Strona główna  Strona Internetowa Gminy  O Biuletynie  Powiaty i gminy  Archiwalny BIP  Mapa
 Ogłoszenia o naborze
 Drukuj informację

Termin składania ofert: 2011-03-11

Podinspektor ds. Inwestycji

Miejsce pracy: Gietrzwałd

Wydział: Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych

Ogłoszono dnia: 2011-02-16 przez Lilia Baworowska

Nr ogłoszenia: KO.2110.1.2011

Id ogłoszenia:

Zlecający: Urząd Gminy w Gietrzwałdzie

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:

- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo UE (ze znajomością języka polskiego),

- wykształcenie wyższe techniczne ogólnobudowlane,

- dobra znajomość dokumentacji oraz zasad realizacji cyklu inwestycyjnego,

- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

b. Wymagania dodatkowe:

- znajomość prawa budowlanego,

- komunikatywność,
- dyspozycyjność,
- samodzielność,

- wysoka kultura osobista

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1/ przygotowywanie wniosków o pozwolenie na budowę inwestycji gminnych wraz ze sprawdzaniem kompletności dokumentacji projektowej,

2/ zawiadamianie właściwego organu o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych,

3/ zgłaszanie właściwemu organowi rozpoczęcia budowy lub wykonywania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę na obiektach gminnych,

4/ zgłaszanie rozbiórek gminnych obiektów budowlanych i ich nadzorowanie,

5/ prowadzenie spraw związanych z realizacją i odbiorem inwestycji gminnych,

6/ przygotowywanie wniosków wraz z kompletem dokumentacji do uzyskania pozwolenia na użytkowanie gminnych obiektów budowlanych,

7/ prowadzenie książek obiektów budowlanych dla budynków gminnych (urząd gminy, budynki OSP),

8/ udział w pracach komisji przetargowych w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych,

9/ udział w komisjach ds. kontroli podatkowej,

10/ prowadzenie spraw związanych z konserwacją oświetlenia ulicznego na terenie gminy,

11/ wydawanie warunków technicznych na budowę przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

V. Wymagane dokumenty:

- list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do konkursu,

- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje,

- dokumenty potwierdzające staż pracy (nie dotyczy absolwentów),

- oświadczenie o niekaralności (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany jest do przedłożenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),

- aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na określonym stanowisku.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2011-03-11
b. Sposób:

1/ Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko podinspektora ds. inwestycji” osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Gietrzwałdzie pok. nr 6 lub za pośrednictwem poczty na adres Urząd Gminy 11-036 Gietrzwałd, ul. Olsztyńska 2, w terminie do dnia 11 marca 2011r.

2/ Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane,

3/ Osobą do kontaktów jest Agnieszka Kochanowska, tel. (89) 524-19-10.

4/ Wymagane dokumenty: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami)”.

5/ Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy w Gietrzwałdzie http://www.bip.warmia.mazury.pl/gietrzwald_gmina_wiejska/ oraz na tablicy informacyjnej znajdującej się w budynku urzędu.

c. Miejsce:
Urząd Gminy w Gietrzwałdzie pok. nr 6

VII. Informacje dodatkowe:

 Podmiot udostępniający informację: gietrzwald_gmina_wiejska
Osoba, która wytworzyla informację: Lilia Baworowska Data wytworzenia informacji: 2011-02-21 13:07:33
Osoba, która odpowiada za treść: Lilia Baworowska Data udostępnienia informacji: 2011-02-21 13:07:52
Wprowadził informację do BIP: Adam Cieśliński Artykuł był wyświetlony: 2291
Osoba, która zmieniła informację: Adam Cieśliński Data aktualizacji informacji: 2011-04-08 14:22:50
Zobacz zmiany w rejestrze zmian »