czarnobiały0+1+2
 Strona główna  Strona Internetowa Gminy  O Biuletynie  Powiaty i gminy  Archiwalny BIP  Mapa
 Rejestr zmian
 Drukuj informację

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Referat finansowy

Ogłoszono dnia: 2010-06-09 10:04:10 przez Krystyna Dzikowska

Zaświadczenie potwierdzające płatnika podatku od nieruchomości / rolnego.

Termin załatwienia

Zaświadczenie powinno być wydane bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia.

Osoba kontaktowa

Krystyna Dzikowska

Miejsce załatwienia

Urząd Gminy w Gietrzwałdzie, pokój nr. 3

Telefon kontaktowy

(89) 524-19-04

Adres e-mail

k.dzikowska@gietrzwald.pl

Miejsce odbioru

Urząd Gminy w Gietrzwałdzie, pokój nr. 3
Sposób odbioru:

- osobiście przez wnioskodawcę,

- za pośrednictwem poczty,

O formie odbioru zaświadczenia decyduje wnioskodawca.

 

Wymagane Dokumenty

Wniosek o wydanie zaświadczenia

Czas realizacji

 w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia.

Opłaty

Za wydanie zaświadczenia pobiera się opłatę skarbową w kwocie 17,00 zł

Opłatę skarbową należy uiścić w kasie Urzędu Gminy Gietrzwałd lub na rachunek Urzędu Gminy Gietrzwałd nr WBS O/Gietrzwałd 43 8857 1067 3001 0000 0143 0001.

Uwagi

Wniosek o wydanie zaświadczenia można składać w siedzibie Urzędu Gminy Gietrzwałd lub wysłać pocztą na adres Urzędu.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. – Ordynacja podatkowa (tekst jednolity Dz.U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 z póź.zm.), ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz.U. Nr 225, poz. 1635 z póź.zm.)