Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Stanowisko d/s ewidencji ludności, dowodów osobistych i archiwum
Ogłoszono dnia: 2010-03-18 11:43:59 przez Marzena Kryks
Wymeldowanie z pobytu czasowego
Osoba kontaktowa
Marzena KryksMiejsce załatwienia
Zgłoszenie wymeldowania i wydanie potwierdzenia odbywa się
w Ewidencji Ludności - pok. nr 1, w budynku Urzędu Gminy
tel. 089 5241902, e-mail: usc.elud@gietrzwald.pl
w Ewidencji Ludności - pok. nr 1, w budynku Urzędu Gminy
tel. 089 5241902, e-mail: usc.elud@gietrzwald.pl
Telefon kontaktowy
(89) 524-19-02Adres e-mail
usc_elud@gietrzwald.plSposób załatwienia
1. Dokonanie wymeldowania.
2. Dokument: poświadczenie wymeldowania
2. Dokument: poświadczenie wymeldowania
Miejsce odbioru
Urząd Gminy w Gietrzwałdzie, pokój nr.1
Wymagane Dokumenty
1. Wypełniony druk „zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego ponad 3 miesiące”. - dostępny w pok.nr 1, w budynku Urzędu Gminy lub w formie elektronicznej w BIP Urzędu Gminy.
2. Dowód osobisty osoby wymeldowującej się.
3. Książeczka wojskowa – mężczyźni od 18 do 50 roku życia, kobiety – pielęgniarki do 40 roku życia.
2. Dowód osobisty osoby wymeldowującej się.
3. Książeczka wojskowa – mężczyźni od 18 do 50 roku życia, kobiety – pielęgniarki do 40 roku życia.
Czas realizacji
od ręki
Opłaty
Zwolnione z opłaty
Uwagi
1. Wymeldowania dokonuje się osobiście.
2. Jeżeli w książeczce wojskowej znajduje się karta mobilizacyjna , należy wcześniej zgłosić się do WKU celem zgłoszenia zmian w adresie.
2. Jeżeli w książeczce wojskowej znajduje się karta mobilizacyjna , należy wcześniej zgłosić się do WKU celem zgłoszenia zmian w adresie.
Podstawa prawna
1. Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych(Dz.U. z 2006r. /nr 139, poz.993 – tekst jednolity z późn. zm.).
2. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 24 grudnia 2002r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz.U.nr 236, poz.1999 z późn.zm).
2. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 24 grudnia 2002r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz.U.nr 236, poz.1999 z późn.zm).