Jesteś w dziale:
Strona główna /
Procedury załatwiania spraw /
Departamenty / Stanowiska /
Zameldowanie na pobyt czasowy powyżej 3 miesięcy
/
wersja 1
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Stanowisko d/s ewidencji ludności, dowodów osobistych i archiwum
Ogłoszono dnia: 2010-03-18 11:30:36 przez Marzena Kryks
Zameldowanie na pobyt czasowy powyżej 3 miesięcy
Osoba kontaktowa
Marzena KryksMiejsce załatwienia
Zgłoszenie zameldowania i wydanie potwierdzenia odbywa się
w Ewidencji Ludności - pok. nr 1, w budynku Urzędu Gminy
w Ewidencji Ludności - pok. nr 1, w budynku Urzędu Gminy
Telefon kontaktowy
(89) 524-19-02Adres e-mail
usc_elud@gietrzwald.plSposób załatwienia
1. Dokonanie zameldowania
2. Dokument: poświadczenie zameldowania
2. Dokument: poświadczenie zameldowania
Miejsce odbioru
Urząd Giny w Gietrzwałdzie , pokój nr.1
Wymagane Dokumenty
1. Wypełniony druk „zgłoszenie pobytu czasowego powyżej 3 m-cy” podpisany przez właściciela/najemcę lokalu – dostępny w Urzędzie Gminy, pok.nr 1, lub w formie elektronicznej w BIP Urzędu .
2.Tytuł prawny do lokalu/umowa najmu, akt notarialny/.
3. Dowód osobisty właściciela / najemcy/ lokalu.
4. Dowód osobisty osoby meldującej się.
5. Książeczka wojskowa – mężczyźni od 18 do 50 roku życia, kobiety – pielęgniarki do 40 roku życia.
6. Odpis skrócony aktu urodzenia z adnotacja o meldunku stałym, gdy zameldowanie dotyczy osoby niepełnoletniej, nie posiadającej dowodu osobistego.
2.Tytuł prawny do lokalu/umowa najmu, akt notarialny/.
3. Dowód osobisty właściciela / najemcy/ lokalu.
4. Dowód osobisty osoby meldującej się.
5. Książeczka wojskowa – mężczyźni od 18 do 50 roku życia, kobiety – pielęgniarki do 40 roku życia.
6. Odpis skrócony aktu urodzenia z adnotacja o meldunku stałym, gdy zameldowanie dotyczy osoby niepełnoletniej, nie posiadającej dowodu osobistego.
Czas realizacji
od ręki
Opłaty
Zwolnione z opłaty
Uwagi
1. Zameldowanie stanowi rejestrację danych o miejscu pobytu i może nastąpić w miejscu faktycznego pobytu.
2. Fakt pobytu potwierdza na zgłoszeniu meldunkowym osoba posiadająca tytuł prawny do lokalu, w którym następuje zameldowanie – osoba ta wpisuje swoje nazwisko , imię, numer dowodu osobistego i składa czytelny podpis.
2. Fakt pobytu potwierdza na zgłoszeniu meldunkowym osoba posiadająca tytuł prawny do lokalu, w którym następuje zameldowanie – osoba ta wpisuje swoje nazwisko , imię, numer dowodu osobistego i składa czytelny podpis.
Podstawa prawna
1. Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych(Dz.U. z 2006r. /nr 139, poz.993 – tekst jednolity z późn. zm.).
2. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 24 grudnia 2002r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz.U.nr 236, poz.1999 z późn.zm).
2. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 24 grudnia 2002r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz.U.nr 236, poz.1999 z późn.zm).