czarnobiały0+1+2
 Strona główna  Strona Internetowa Gminy  O Biuletynie  Powiaty i gminy  Archiwalny BIP  Mapa
 Procedury załatwiania spraw
 Drukuj informację

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Stanowisko d/s ewidencji ludności, dowodów osobistych i archiwum

Ogłoszono dnia: 2010-03-18 11:30:36 przez Marzena Kryks

Zameldowanie na pobyt czasowy powyżej 3 miesięcy

Termin załatwienia

od ręki

Osoba kontaktowa

Marzena Kryks

Miejsce załatwienia

Zgłoszenie zameldowania i wydanie potwierdzenia odbywa się
w  Ewidencji Ludności  - pok. nr 1,   w budynku Urzędu Gminy

Telefon kontaktowy

(89) 524-19-02

Adres e-mail

usc_elud@gietrzwald.pl

Sposób załatwienia

1. Dokonanie zameldowania
2. Dokument: poświadczenie zameldowania

Miejsce odbioru

Urząd Giny w Gietrzwałdzie , pokój nr.1

Wymagane Dokumenty

1. Wypełniony druk „zgłoszenie pobytu czasowego powyżej 3 m-cy” podpisany przez właściciela/najemcę lokalu – dostępny w Urzędzie Gminy, pok.nr 1, lub w formie elektronicznej w BIP Urzędu .
2.Tytuł prawny do lokalu/umowa najmu, akt notarialny/.
3. Dowód osobisty  właściciela / najemcy/ lokalu.
4. Dowód osobisty osoby meldującej się.
5. Książeczka wojskowa – mężczyźni od 18 do 50 roku życia, kobiety – pielęgniarki do 40 roku życia.
6. Odpis skrócony aktu urodzenia z adnotacja o meldunku stałym, gdy zameldowanie dotyczy osoby niepełnoletniej, nie posiadającej dowodu osobistego.

Czas realizacji

od ręki

Opłaty

Zwolnione z opłaty

Uwagi

1. Zameldowanie stanowi rejestrację danych o miejscu pobytu i może nastąpić w miejscu faktycznego pobytu.

2. Fakt pobytu potwierdza na zgłoszeniu meldunkowym osoba posiadająca tytuł prawny do lokalu, w którym następuje zameldowanie – osoba ta wpisuje swoje nazwisko , imię, numer dowodu osobistego i składa czytelny podpis.

Podstawa prawna

1. Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych(Dz.U. z 2006r. /nr 139, poz.993 – tekst jednolity z późn. zm.).

2. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 24 grudnia 2002r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz.U.nr 236, poz.1999 z późn.zm).