Jesteś w dziale:
Strona główna /
Procedury załatwiania spraw /
Uzyskanie informacji o danych osobowych i adresowych
/
wersja 1
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Stanowisko d/s ewidencji ludności, dowodów osobistych i archiwum
Ogłoszono dnia: 2010-03-09 12:16:28 przez Marzena Kryks
Uzyskanie informacji o danych osobowych i adresowych
Osoba kontaktowa
Marzena KryksMiejsce załatwienia
Urząd Gminy w Gietrzwałdzie pokój nr. 1
Telefon kontaktowy
(89) 524-19-02Adres e-mail
usc_elud@gietrzwald.plSposób załatwienia
1. Wydanie pisemnej odpowiedzi.
2. Decyzja o odmowie udostępnienia danych
3. Odbiór dokumentów.
2. Decyzja o odmowie udostępnienia danych
3. Odbiór dokumentów.
Miejsce odbioru
Urząd Gminy w Gietrzwałdzie pokój nr. 1
Wymagane Dokumenty
1. Wniosek o udostępnienie danych osobowych - dostępny w pok.nr 1, w budynku Urzędu Gminy lub w formie elektronicznej w BIP Urzędu Gminy.
2. Dokument, z którego wynika interes prawny np. wezwanie sądu, prokuratury, komornika
3.Dowód wniesienia opłaty.
2. Dokument, z którego wynika interes prawny np. wezwanie sądu, prokuratury, komornika
3.Dowód wniesienia opłaty.
Czas realizacji
7 dni - miesiąc w przypadku konieczności uzyskania zgody osoby na udzielenie informacji o jej danych
Opłaty
Opłata za udostępnienie danych w wysokości 31 zł. można uiścić w kasie urzędu, pok. Nr 4 lub na konto : WBS Jonkowo O/Gietrzwałd, nr konta: 43 8857 1067 3001 0000 0143 0001
Tryb odwoławczy
Odwołanie rozpatruje Wojewoda Warmińsko-Mazurski w Olsztynie. Odwołanie kieruje się za pośrednictwem Wójta Gminy w Gietrzwałdzie w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji .
Uwagi
Dokumentami potwierdzającymi posiadanie interesu prawnego mogą być w szczególności: wezwanie sądu, prokuratury, komornika i innych organów państwowych, wyrok sądu oraz orzeczenia organów, zawarte umowy, których realizacja łączy się z koniecznością posiadania danych. W przypadku braku dostarczenia dowodu na posiadanie interesu prawnego informacja może być udzielona za zgodą osoby, której wniosek dotyczy.
Podstawa prawna
1. Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych(Dz.U. z 2006r. /nr 139, poz.993 – tekst jednolity z późn. zm.).
2. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 listopada 2008r. w sprawie określenia wzorów wniosków o udostępnienie danych z ewidencji ludności, zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych(Dz.U. z 2008r. nr 214, poz.1353).
3. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 19 listopada 2008 roku w sprawie wysokości opłat za udostępnienie danych ze zbiorów meldunkowych, ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych, zbioru PESEL, ogólnokrajowej ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych oraz sposobu wnoszenia tych opłat(Dz.U. z 2008r. Nr 207, poz.1298).
2. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 listopada 2008r. w sprawie określenia wzorów wniosków o udostępnienie danych z ewidencji ludności, zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych(Dz.U. z 2008r. nr 214, poz.1353).
3. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 19 listopada 2008 roku w sprawie wysokości opłat za udostępnienie danych ze zbiorów meldunkowych, ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych, zbioru PESEL, ogólnokrajowej ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych oraz sposobu wnoszenia tych opłat(Dz.U. z 2008r. Nr 207, poz.1298).