czarnobiały0+1+2
 Strona główna  Strona Internetowa Gminy  O Biuletynie  Powiaty i gminy  Archiwalny BIP  Mapa
 Rejestr zmian
 Drukuj informację

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Tryb: nieograniczony

Wykonywanie w roku szkolnym 2010/2011 usługi dowozu uczniów do szkół na terenie Gminy Gietrzwałd wraz ze sprawowaniem opieki

Status: w toku

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Gietrzwałd

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 231618-2010

Termin składania ofert: 2010-08-09 12:00:00

Termin otwarcia ofert: 2010-08-09 12:30:00

Ogłoszono dnia 2010-07-30 przez Agnieszka Kochanowska

Treść

OGLOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
ZPI.ZP.341-4/10

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

SEKCJA I:   ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES: Gmina Gietrzwałd reprezentowana przez Wójta Gminy, adres: Gietrzwałd, ul. Olsztyńska 2, 11-036 Gietrzwałd, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5241900, fax 089 9241925.

- adres strony internetowej zamawiającego: www.gietrzwald.pl

 
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
 

SEKCJA II:   PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie w roku szkolnym 2010/2011 usługi dowozu uczniów do szkół na terenie Gminy Gietrzwałd wraz ze sprawowaniem opieki.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w roku szkolnym 2010/2011 usługi dowozu uczniów do szkół na terenie Gminy Gietrzwałd wraz ze sprawowaniem opieki.

Zakres świadczonej usługi obejmuje dowiezienie uczniów do szkół z miejsc wskazanych przez Zamawiającego, odwiezienie uczniów po zajęciach szkolnych do miejsc wskazanych przez Zamawiającego oraz zapewnienie opieki uczniom podczas przejazdów.

Dowóz uczniów będzie wykonywany autobusami Wykonawców. Opis tras przewozu uczniów i szkic na mapie sytuacyjnej przedstawiają załączniki nr 1-3 do SIWZ. Z tytułu wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie pobierał wynagrodzenie miesięczne w kwocie wynikającej z wartości nabywanych od Wykonawcy biletów miesięcznych szkolnych

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

 
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
1) Główny przedmiot: 60.11.20.00-6
 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części 3

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: rok szkolny 2010/2011, zakończenie: Data zakończenia: 24.06.2011 r.
 

SEKCJA III:   INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WARUNKI DOTYCZACE ZAMÓWIENIA

- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
 
III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania

 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- Wykonawca zobowiązany jest wykazać posiadanie uprawnień do podejmowania i zarobkowego wykonywania transportu drogowego, zgodnie z ustawą 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007r. Nr 125, poz. 874 z późn zm.). Ocena spełniania nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz licencji.

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- ------nie dotyczy

 

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- Wykonawca zobowiązany jest wykazać dysponowanie przynajmniej jednym autobusem gwarantującym bezpieczne dowożenie wymaganej liczby uczniów na każdą trasę, na którą składa ofertę (Trasy opisane w załącznikach 1-3 do SIWZ). W razie konieczności zamiany pojazdu w trakcie realizacji umowy pojazd zastępczy nie może być starszy niż podany w ofercie. W przypadku, jeśli Wykonawca dysponuje większą ilością pojazdów nie opisuje wszystkich a tylko pojazdy przeznaczone do przewożenia uczniów na oferowanej trasie. Ocena spełniania nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazu pojazdów do wykonywania usługi na oferowanej trasie.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- Wykonawca zobowiązany jest dysponować 1 kierowcą posiadającym wymagane uprawnienia oraz 1 opiekunem - na każdą trasę, na którą składa ofertę. Ocena spełniania nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- ------nie dotyczy

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

 
- koncesje, zezwolenie lub licencję,

- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (wykaz pojazdów),

 

- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

 

- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,

 

- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

 

- Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

 

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że

 

- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 
III.6) INNE DOKUMENTY
 
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy sprawie zamówienia publicznego.

 

- Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów przedkłada także pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV:   PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:   nie

 
IV.3) ZMIANA UMOWY
 

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:   tak

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w stosunku do złożonej oferty w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury.pl/gietrzwald_gmina_wiejska

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Gietrzwałdzie, ul Olsztyńska 2, 11–036 Gietrzwałd, pok. Nr 8.

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2010r. godzina 12.00, miejsce: Urząd Gminy w Gietrzwałdzie, sekretariat, adres: 11-036 Gietrzwałd, ul. Olsztyńska 2.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

1. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej.

2. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:   nie

 
 
ZAŁĄCZNIK I
 
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZEŚCIOWYCH
 

CZĘŚĆ Nr 1              NAZWA: Trasa nr I

1)   KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w roku szkolnym 2010/2011 usługi dowozu uczniów do szkół na terenie Gminy Gietrzwałd wraz ze sprawowaniem opieki na Trasie nr I.

 

2)   WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

60.11.20.00-6.
 

3)   CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA

Data zakończenia: 24.06.2011 r.

 

4)   KRYTERIA OCENY OFERT

Najniższa cena
 

CZĘŚĆ Nr 2            NAZWA: Trasa nr II

1)   KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w roku szkolnym 2010/2011 usługi dowozu uczniów do szkół na terenie Gminy Gietrzwałd wraz ze sprawowaniem opieki na Trasie nr II.

 

2)   WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

60.11.20.00-6.
 

3)   CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA

Data zakończenia: 24.06.2011 r.

 

4)   KRYTERIA OCENY OFERT

Najniższa cena
 
 

CZĘŚĆ Nr 3          NAZWA: Trasa nr III

1)   KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w roku szkolnym 2010/2011 usługi dowozu uczniów do szkół na terenie Gminy Gietrzwałd wraz ze sprawowaniem opieki na Trasie nr III.

 

2)   WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

60.11.20.00-6.
 

3)   CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA

Data zakończenia: 24.06.2011 r.

 

4)   KRYTERIA OCENY OFERT

Najniższa cena
 
 
 
Wójt Gminy
Zbigniew Marek Małkowski

Załączniki

Jawne

SIWZ

  • Pobierz SIWZ [297.5 KiB] [2010-07-30]

Załączniki do SIWZ