czarnobiały0+1+2
 Strona główna  Strona Internetowa Gminy  O Biuletynie  Powiaty i gminy  Archiwalny BIP  Mapa
 Rejestr zmian
 Drukuj informację

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Tryb: nieograniczony

Odnowienie nawierzchni asfaltowej na drogach gminnych w Unieszewie i Nagladach.

Status: w toku

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Kierownik Wydziału Zamówień Publicznych

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 137272-2010

Termin składania ofert: 2010-05-28 09:00:00

Ogłoszono dnia 2010-05-20 przez Agnieszka Kochanowska

Treść

Wójt Gminy Gietrzwałd zaprasza do składania wniosków o dopuszczenie do udziału

w przetargu ograniczonym na odnowienie nawierzchni asfaltowej
na drogach gminnych w Unieszewie i Nagladach
 

Ogłoszenie ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych

pod numerem 137272-2010; data zamieszczenia w BZP: 20.05.2010 r.

 
 
OGLOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

 
 
SEKCJA I:   ZAMAWIAJĄCY
 

I.1) NAZWA I ADRES: Gmina Gietrzwałd reprezentowana przez Wójta Gminy, adres: Gietrzwałd, ul. Olsztyńska 2, 11-036 Gietrzwałd, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5241900, fax 089 9241925.

- adres strony internetowej zamawiającego: www.gietrzwald.pl

 
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
 
 
SEKCJA II:   PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odnowienie nawierzchni asfaltowej na drogach gminnych w Unieszewie i Nagladach.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest odnowienie nawierzchni asfaltowej na drogach w miejscowościach:

 
1) Unieszewo:
A) na odcinku długości 472 m i szerokości 5 m, o konstrukcji nawierzchni:

a) wyprofilowanie istniejącej nawierzchni,

b) podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm – 472 m2 (na poszerzeniu drogi 2x0,5m),

c) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla KR2 o grubości 5 cm – 2.360 m2,

d) spryskanie emulsją szybkorozpadową – 2.360 m2,

e) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR2 o grubości 4 cm – 2.360 m2,

B) na odcinku długości 373 m i szerokości 1 m – uzupełnienie nawierzchni pomiędzy istniejącym asfaltem a położonym krawężnikiem o konstrukcji:

a) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla KR2 o grubości 5 cm – 373 m2,

d) spryskanie emulsją szybkorozpadową – 373 m2,

e) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR2 o grubości 4 cm – 373 m2,

 
2) Naglady o następującym zakresie:

a) frezowanie zniszczonej nawierzchni na głębokość 5 cm a następnie wykonanie nowej nakładki z masy bitumicznej dla ruchu KR2 o grubości 5 cm po zagęszczeniu - na pow. 1402,8 m2,

b) wykonanie remontu cząstkowego przy użyciu emulsji i grysów – na pow. 51,3 m2.

 

Zamawiający zastrzega, że przedmiot zamówienia nie może być powierzony podwykonawcom.

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Tak.

 

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

- przewiduje się możliwość udzielania zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

 
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
1) Główny przedmiot: 45.23.32.20-7 – roboty w zakresie nawierzchni dróg
 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach – 1 miesiąc od dnia zawarcia umowy.

 

SEKCJA III:   INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WARUNKI DOTYCZACE ZAMÓWIENIA

- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
 
III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-------- nie dotyczy
 
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane (zadania inwestycyjne) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.Za takie roboty Zamawiający uzna budowę nowej, lub przebudowę, albo odbudowę (odnowę) bądź remont nawierzchni drogi asfaltowej o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł (każda robota – zadanie inwestycyjne). Ocena spełniania nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazu robót budowlanych, zawierającego rodzaj, wartość, daty i miejsce wykonania oraz załączonego dokumentu, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

 
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-------- nie dotyczy
 
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-------- nie dotyczy
 
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-------- nie dotyczy
 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

 

- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

 

- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,

 

- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

 

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

 
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

 

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że

 

- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 
III.6) INNE DOKUMENTY
 
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania wniosku nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy sprawie zamówienia publicznego.

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 
 
SEKCJA IV:   PROCEDURA
 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5

 

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

 

Ocena spełniania warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w ogłoszeniu. Ocena punktowa: za każdą wykazaną jedną robotę – zadanie inwestycyjne spełniające wymagania Zamawiającego zostanie przyznany 1 pkt. Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 wykonawców, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz otrzymali największą liczbę punktów (wykonali najwięcej robót – zadań inwestycyjnych spełniających wymagania Zamawiającego). W przypadku osiągnięcia przez wykonawców takiej samej liczby punktów o kolejności zakwalifikowania decydować będzie dodatkowo suma wartości brutto wykonanych robót – zadań inwestycyjnych spełniających wymagania Zamawiającego. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:   nie

 
IV.3) ZMIANA UMOWY
 

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:   tak

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w stosunku do złożonej oferty w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: siwz będzie przekazana Wykonawcom zaproszonym do składania ofert.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Gietrzwałdzie, ul. Olsztyńska 2, 11-036 Gietrzwałd, pok. Nr 8.

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2010 r. godzina 9.00, miejsce: Urząd Gminy w Gietrzwałdzie, sekretariat, adres: 11-036 Gietrzwałd, ul. Olsztyńska 2.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

1. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej.

2. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

3. Opis sposobu przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

a) wniosek musi być sporządzony w formie pisemnej w języku polskim, na formularzu znajdującym się na stronie www.bip.warmia.mazury.pl/gietrzwald_gmina_wiejska oraz podpisany przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy,

b) wnioski wraz z dokumentami i oświadczeniami należy składać w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Wójta Gminy Gietrzwałd. Koperta powinna być oznaczona: „Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na budowę chodnika w m. Unieszewo”.

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:   nie

 
Wójt Gminy
Zbigniew Marek Małkowski

Załączniki

Jawne

Wniosek