czarnobiały0+1+2
 Strona główna  Strona Internetowa Gminy  O Biuletynie  Powiaty i gminy  Archiwalny BIP  Mapa
 Rejestr zmian
 Drukuj informację

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Tryb: nieograniczony

Wykonywanie na terenie Gminy Gietrzwałd usługi wywozu odpadów komunalnych stałych z gospodarstw domowych oraz z budynków rekreacji indywidualnej.

Status: rozstrzygnięty

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Gietrzwałd

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 437580-2009

Termin składania ofert: 2010-01-11 09:00:00

Termin otwarcia ofert: 2010-01-11 09:30:00

Ogłoszono dnia 2009-12-21 przez Agnieszka Kochanowska

Treść

Ogłoszenie ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych
pod numerem 437580-2009; data zamieszczenia w BZP: 21.12.2009 r.
 
 
OGLOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
 
SEKCJA I:   ZAMAWIAJĄCY
 
I.1) NAZWA I ADRES: Gmina Gietrzwałd reprezentowana przez Wójta Gminy, adres: Gietrzwałd, ul. Olsztyńska 2, 11-036 Gietrzwałd, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 524 19 00, fax 089 924 19 25.
- adres strony internetowej zamawiającego: www.gietrzwald.pl
 
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
 
 
SEKCJA II:   PRZEDMIOT  ZAMÓWIENIA
 
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie na terenie Gminy Gietrzwałd usługi wywozu odpadów komunalnych stałych z gospodarstw domowych oraz z budynków rekreacji indywidualnej.
 
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II. 1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonywanie na terenie Gminy Gietrzwałd usługi wywozu odpadów komunalnych stałych z gospodarstw domowych w zabudowie jednorodzinnej, wielorodzinnej i kolonijnej oraz z budynków rekreacji indywidualnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
 
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
 
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
 
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 01.03.2010r. – 31.12.2010r.
 
 
SEKCJA III:   INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 
III.1) WARUNKI DOTYCZACE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
 
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1)   nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Ustawy;
2)   spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy tj.:
      a)   posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
      b)   posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251);
      c)   dysponują składowiskiem odpadów lub instalacjami przeznaczonymi do odzysku lub unieszkodliwiania odpadów mogącymi przyjąć odpady komunalne (zmieszane i selekcjonowane) objęte przedmiotem zamówienia, albo posiadają umowę lub pisemne zapewnienie odbioru odpadów komunalnych na istniejące składowiska odpadów oraz instalacje przeznaczone do odzysku lub unieszkodliwiania odpadów objętych przedmiotem zamówienia na okres zamówienia;
       d)   posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
       e)   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
3)   Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach złożonych w ofercie Wykonawcy. Zamawiający sprawdzi kompletność wymaganych dokumentów i oświadczeń a następnie dokona oceny spełniania warunków wg zasady spełnia nie spełnia (po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów zgodnie z art. 26 ust.3).
4)   W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy Wykonawca musi spełnić warunki określone w pkt. 1), 2) lit. a) i b). Łączny potencjał oceniany będzie wyłącznie w przypadku warunków, o których mowa w pkt 2) lit. c), d) i e). Żaden Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy.
 
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia składają niżej wymienione oświadczenia i dokumenty:
1)   Formularz oferty przetargowej w treści zgodny ze wzorem określonym w SIWZ (zał. 4).
2)   Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w oparciu o załącznik nr 5 do SIWZ).
3)   Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokument powinien być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
4)   Pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy sprawie zamówienia publicznego.
5)   Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251) - dokument powinien być złożony w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
6)   Umowa lub pisemne zapewnienie odbioru odpadów komunalnych na istniejące składowiska odpadów oraz instalacje przeznaczone do odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. W przypadku jeśli Wykonawca jest właścicielem składowiska odpadów lub instalacji przeznaczonych do odzysku lub unieszkodliwiania odpadów składa dokumenty potwierdzające własność i decyzję na użytkowanie. Dokumenty powinny być złożone w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
7)   Wykaz usług związanych z wykonywaniem wywozu odpadów komunalnych, jakie Wykonawca wykonywał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych (w oparciu o załącznik nr 6). W przypadku Wykonawców prowadzących działalność w okresie krótszym - z okresu działania.
8)   Dokumenty składane przez wykonawcę zamieszkałego poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej:
       a)   w przypadku, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3) - powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
       b)   jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania;
       c)   dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
9)   Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
       a)   w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum) Wykonawcy ustanawiają jednego z partnerów jako pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcie umowy;
       b)   każdy z partnerów konsorcjum składa dokumenty wymienione w punkcie 3) i 5) niniejszej SIWZ natomiast pozostałe mogą być złożone przez jednego z członków konsorcjum lub wspólnie;
      c)   wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami.
SEKCJA IV:   PROCEDURA
 
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gietrzwald.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Gietrzwałdzie, 11-036 Gietrzwałd, ul. Olsztyńska 2, pok. nr 8.
 
IV.3.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:  11.01.2010r. godzina 9.00, miejsce: Urząd Gminy w Gietrzwałdzie, sekretariat, adres: 11-036 Gietrzwałd, ul. Olsztyńska 2.
 
IV.3.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.4) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej.
 
Wójt Gminy
Zbigniew Marek Małkowski