Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Referat finansowy

Ogłoszono dnia: 2010-06-09 10:04:11 przez Monika Wójcik

Zezwolenie na wykreślenie hipoteki

Termin załatwienia

Zezwolenie powinno być wydane bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku o wydanie zezwolenia.

Osoba kontaktowa

Monika Wójcik

Miejsce załatwienia

Urząd Gminy w Gietrzwałdzie, pokój nr. 3

Telefon kontaktowy

(89) 524-19-04

Adres e-mail

monika.wojcik@gietrzwald.pl

Miejsce odbioru

Urząd Gminy w Gietrzwałdzie pokój nr. 3
Sposób odbioru:

- osobiście przez wnioskodawcę,

- za pośrednictwem poczty,

O formie odbioru decyduje wnioskodawca.

Wymagane Dokumenty

Wniosek o wydanie zezwolenia na wykreślenie hipoteki

Wniosek powinien zawierać :

- nr księgi wieczystej w której dokonano wpisu na hipotekę i dokładny zapis tego wpisu,

- gdzie położona jest nieruchomości,

- kiedy została zakupiona nieruchomość na raty(akt notarialny - kopia),

Czas realizacji

nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku o wydanie zezwolenia.

Opłaty

Za wydanie zezwolenia na wykreślenie hipoteki pobiera się opłatę skarbową w kwocie 82,00 zł.

Opłatę skarbowa należy uiścić w kasie Urzędu Gminy Gietrzwałd lub na rachunek Urzędu Gminy Gietrzwałd:

WBS O/Gietrzwałd 43 8857 1067 3001 0000 0143 0001

Uwagi

Wniosek o wydanie ze zezwolenia można składać w siedzibie Urzędu Gminy Gietrzwałd lub wysłać pocztą na adres

Urzędu.

Podstawa prawna

Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2000 r Nr 98, poz.1071 z późn. zm.), ustawa z dnia

16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej( Dz.U.Nr 225,poz.1635 z późn.zm.).