Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Stanowisko d/s ewidencji ludności, dowodów osobistych i archiwum

Ogłoszono dnia: 2010-03-18 11:39:55 przez Marzena Kryks

Wymeldowanie z pobytu stałego

Termin załatwienia

od ręki

Osoba kontaktowa

Marzena Kryks

Miejsce załatwienia

Zgłoszenie wymeldowania i wydanie potwierdzenia odbywa się
w  Ewidencji Ludności  - pok. nr 1,   w budynku Urzędu Gminy
tel. 089 5241902, e-mail: usc.elud@gietrzwald.pl

Telefon kontaktowy

(89) 524-19-02

Adres e-mail

usc_elud@gietrzwald.pl

Sposób załatwienia

1. Dokonanie wymeldowania.
2. Dokument: poświadczenie wymeldowania

Miejsce odbioru

Urząd Giny w Gietrzwałdzie, pokój nr.1

Wymagane Dokumenty

1. Wypełniony druk „zgłoszenie wymeldowania z po bytu stałego” - dostępny w pok.nr 1, w budynku Urzędu Gminy lub w formie elektronicznej w BIP Urzędu Gminy.

2. Dowód osobisty osoby wymeldowującej się.
3. Książeczka wojskowa – mężczyźni od 18 do 50 roku życia, kobiety – pielęgniarki do 40 roku życia. Jeżeli w książeczce wojskowej znajduje się karta mobilizacyjna , należy wcześniej zgłosić się do WKU celem zgłoszenia zmian w adresie.

Czas realizacji

od ręki

Opłaty

Zwolnione z opłaty

Uwagi

1. Wymeldowania dokonuje się osobiście.
2. Jeżeli osoba dokonuje przemeldowania na obszarze naszej gminy nie wypełnia druku wymeldowania z pobytu stałego, wypełnia tylko druk  „zgłoszenie pobytu stałego”.

Podstawa prawna

1. Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych(Dz.U. z 2006r. /nr 139, poz.993 – tekst jednolity z późn. zm.).

2. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 24 grudnia 2002r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz.U.nr 236, poz.1999 z późn.zm).