Termin załatwienia
od ręki
Wydział: Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich
Ogłoszono dnia: 2010-03-18 11:24:25 przez Marzena Kryks
od ręki
Marzena Kryks
(89) 524-19-02
1. Potwierdzenie wymeldowania z poprzedniego miejsca pobytu stałego.
2. Wypełniony druk „Zgłoszenie pobytu stałego” podpisany czytelnie przez właściciela/najemcę lokalu - dostępny w Urzędzie Gminy, pok.nr 1, lub w formie elektronicznej w BIP Urzędu .
3. Tytuł prawny do lokalu /akt notarialny, umowa najmu, przydział lokalu/.
4. Dowód osobisty właściciela/najemcy lokalu.
5.Dowód osobisty osoby meldującej się lub inny dokument stwierdzający tożsamość/paszport/.
1. Zameldowanie stanowi rejestrację danych o miejscu pobytu i może nastąpić w miejscu faktycznego pobytu.Osoba, która zmieniła miejsce stałego pobytu powinna zameldować się w nowym miejscu pobytu najpóźniej w 30 dniu, licząc od dnia przybycia do tego miejsca.
2. Fakt pobytu potwierdza na zgłoszeniu meldunkowym osoba posiadająca tytuł prawny do lokalu, w którym następuje zameldowanie – osoba ta wpisuje swoje nazwisko , imię, numer dowodu osobistego i składa czytelny podpis.
3. Za osobę nieposiadającą pełnej zdolności do czynności prawnych, obowiązek meldunkowy wykonuje jej przedstawiciel ustawowy lub inna osoba sprawująca nad nią faktyczną opiekę
4. Zameldowania w miejscu pobytu stałego można dopełnić przez pełnomocnika, legitymującego się pełnomocnictwem udzielonym w formie, o której mowa w art. 33 g § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. –Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U z 2000r. Nr 98, poz. 1071, z późn.zm.), po okazaniu przez pełnomocnika do wglądu jego dowodu osobistego, a w uzasadnionych przypadkach innego dokumentu pozwalającego na ustalenie tożsamości
5. Zgłoszenie urodzenia dziecka dokonane we właściwym urzędzie stanu cywilnego zastępuje zameldowanie. Datą zameldowania dziecka jest data sporządzenia aktu urodzenia. Zameldowania dokonuje organ gminy właściwy ze względu na miejsce pobytu stałego matki dziecka lub tego z rodziców, u którego dziecko faktycznie przebywa, a w przypadku braku miejsca pobytu stałego – organ właściwy ze względu na miejsce pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące. Zameldowanie następuje na podstawie odpisu skróconego aktu urodzenia, przekazanego przez kierownika urzędu stanu cywilnego, który sporządził ten akt, bez konieczności wypełniania odpowiednio formularza „Zgłoszenie pobytu stałego”
Podmiot udostępniający informację: gietrzwald_gmina_wiejska | |||
Osoba, która wytworzyla informację: | Marzena Kryks | Data wytworzenia informacji: | 2010-03-18 11:23:20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Marzena Kryks | Data udostępnienia informacji: | 2010-03-18 11:24:25 |
Wprowadził informację do BIP: | Adam Cieśliński | Artykuł był wyświetlony: | 543 |
Osoba, która zmieniła informację: | Adam Cieśliński | Data aktualizacji informacji: | 2013-04-24 07:26:49 |