Termin załatwienia
od ręki
Wydział: Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich
Ogłoszono dnia: 2010-03-18 11:34:25 przez Marzena Kryks
od ręki
Marzena Kryks
(89) 524-19-02
- Wypełniony formularz - „zgłoszenie pobytu stałego” lub „zgłoszenie pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące” - dostępny w pok.nr 1, w budynku Urzędu Gminy lub w formie elektronicznej w BIP Urzędu Gminy.
- Dowód osobisty właściela/najemcy lokalu
- Obywatel państwa członkowskieg UE przedstawia ważny dokument podróży lub inny ważny dokument potwierdzający jego tożsamość i obywatelstwo oraz ważny dokument potwierdzający prawo stałego pobytu lub zaświadczenie o zarejestrowaniu pobytu obywatela UE lub, w przypadku braku zaświadczenia, składa oświadczenie o zarejestrowaniu pobytu na terytorium RP
- Członek rodziny obywatela Unii Europejskiej niebędący obywatelem państwa członkowskiego UE – ważny dokument podróży oraz ważną kartę stałego pobytu członka rodziny obywatela UE
- Cudzoziemiec przedstawia kartę pobytu wydaną w związku z udzieleniem zezwolenia na osiedlenie się, zezwolenie na pobyt rezydenta długoterminowego Wspólnot Europejskich, zgody na pobyt tolerowany lub nadaniem statusu uchodźcy albo zezwolenie na osiedlenie się, zezwolenie na pobyt rezydenta długoterminowego Wspólnot Europejskich, decyzję o nadaniu statusu uchdźcyw RP, udzieleniu w RP ochrony uzupełniającej lub zgody na poby tolerowany.
1. Fakt pobytu potwierdza na zgłoszeniu meldunkowym osoba posiadająca tytuł prawny do lokalu, w którym następuje zameldowanie – osoba ta wpisuje swoje nazwisko , imię, numer dowodu osobistego i składa czytelny podpis.
2. Za osobę nieposiadającą pełnej zdolności do czynności prawnych, obowiązek meldunkowy wykonuje jej przedstawiciel ustawowy lub inna osoba sprawująca nad nią faktyczną opiekę
3. Zameldowania w miejscu pobytu stałego można dopełnić przez pełnomocnika, legitymującego się pełnomocnictwem udzielonym w formie, o której mowa w art. 33 g § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. –Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U z 2000r. Nr 98, poz. 1071, z późn.zm.), po okazaniu przez pełnomocnika do wglądu jego dowodu osobistego, a w uzasadnionych przypadkach innego dokumentu pozwalającego na ustalenie tożsamości
1. Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych(Dz.U. z 2006r. /nr 139, poz.993 – tekst jednolity z późn. zm.).
2. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z 28 grudnia 2012r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych (Dz.U. z 2012r., poz.1475).
3. Ustawa z 14 lipca 2006r. o wjeździe na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pobycie oraz wyjeździe z tego terytorium obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej i członków ich rodzin (Dz.U.z 2006r. nr 144, poz.1043).
Podmiot udostępniający informację: gietrzwald_gmina_wiejska | |||
Osoba, która wytworzyla informację: | Marzena Kryks | Data wytworzenia informacji: | 2010-03-18 11:33:34 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Marzena Kryks | Data udostępnienia informacji: | 2010-03-18 11:34:25 |
Wprowadził informację do BIP: | Adam Cieśliński | Artykuł był wyświetlony: | 626 |
Osoba, która zmieniła informację: | Adam Cieśliński | Data aktualizacji informacji: | 2013-04-24 07:26:17 |